Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu II Sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 28 listopada 2018 r. (środa) o godz. 16:00 w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie II Sesji Rady Miasta Milanówka.
- Przyjęcie wniosków do porządku obrad Sesji.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 2018–2024;
- zmian budżetu miasta Milanówka na 2018 r.;
- określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2019 rok;
- określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2019 rok;
- ustalenia stawek dotacji dla samorządowego zakładu budżetowego;
- ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Milanówka;
- wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na części nieruchomości stanowiącej drogę wewnętrzną – ul. Myśliwiecką w Milanówku;
- wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na części nieruchomości stanowiącej drogę wewnętrzną – ul. Tęczową w Milanówku;
- wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na części nieruchomości stanowiącej drogę wewnętrzną – boczną od ul. Długiej w Milanówku;
- wyrażenia zgody na zastosowanie bonifikat w przypadku wniesienia opłaty jednorazowej
za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, określenia stawek procentowych oraz zasad ich ustalania.
- Interpelacje i zapytania.
- Sprawy różne.
- Zakończenie II Sesji Rady Miasta Milanówka.
Przewodnicząca Rady Miasta Milanówka
Janina Moława
Data rozpoczęcia:
28-11-2018
Godzina rozpoczęcia:
16:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl