Przejdź do głównej treści
Używamy plików cookie, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
×
Strona została przetłumaczona automatycznie.
Galerie
Artykuły
Tagi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 - grafika

W czwartek 1 kwietnia oficjalnie rozpoczął się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021!

Czyste Powietrze - grafika

Program 'Czyste Powietrze' - logo

Urząd Miasta Milanówka informuje, że:

Wnioskodawcy, których przeciętny miesięczny  dochód  na  jednego  członka gospodarstwa domowego wskazany w zaświadczeniu wydawanym zgodnie z art. 411 ust. 10g ustawy – Prawo ochrony środowiska, nie przekracza kwoty:

  1. 1400zł w gospodarstwie wieloosobowym,
  2. 1960zł w gospodarstwie jednoosobowym,

uprawnieni są do podwyższonego poziomu dofinansowania. Chcesz widzieć ile? Zajrzyj do Załącznika nr 2a.

Zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego – Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 16, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Pomoc przy wypełnieniu wniosku – Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, ul. Spacerowa 4, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Informacje niezbędne do złożenia wniosku:

  1. Dane wnioskodawcy: Imię i nazwisko, pesel, nr telefonu, adres zamieszkania, adres email – niezbędne do założenia konta na Portalu Beneficjenta;
  2. Czy wnioskodawca pozostaje w zw. małżeńskim, jeżeli tak to informacja o współmałżonku: Imię i nazwisko, pesel;
  3. Wspólnota majątkowa: Tak/Nie;
  4. Współwłasność, jeżeli tak to dane współwłaścicieli: Imię i nazwisko, adres;
  5. Numer Rachunku Bankowego Wnioskodawcy;
  6. Adres budynku w którym prowadzone jest przedsięwzięcie;
  7. Numer Księgi Wieczystej i nr dz. ew.;
  8. Rok wystąpienia o zgodę na budowę/ rok zgłoszenia;
  9. Powierzchnia całkowita budynku/lokalu;
  10. Czy w prowadzona jest tam działalność gospodarcza, jeżeli tak to należy określić procent powierzchni przeznaczonej na działalność, powyżej 30% brak dotacji;
  11. Dochód wnioskodawczy za rok poprzedni wraz z wskazaniem podstawy (PIT, działalność gospodarcza, gospodarstwo rolne, świadczenia rodzinne itp.);
  12. Zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego – w przypadku wnioskodawców uprawnionych do podwyższonego dofinasowania.

pdfProgram priorytetowy: Czyste Powietrze1.4 MB 

Narodowy Program Szczepień w Milanówku - grafika

Gmina Milanówek włączyła się do realizacji ogłoszonego przez Rząd "Narodowego Programu Szczepień przeciwko wirusowi SARS-CoV-2".

COVID-19 zwany koronawirusem - AKTUALIZACJA XI - grafika

AKTUALIZACJA XI Zarządzeniem nr 149/VIII/2020 Burmistrza Miasta Milanówka, Urząd Miasta Milanówka (z wyjątkiem Urzędu Stanu Cywilnego) będzie pracował w trybie pracy wewnętrznej, bez przyjęć i obsługi interesantów. Obsługa interesantów będzie prowadzona tylko telefonicznie lub internetowo w normalnych godzinach pracy urzędu. Zarządzenie nr 149/VIII/2020 BMM  z dnia 9 października 2020 r. w sprawie: ustanowienia w Urzędzie Miasta Milanówka dni pracy wewnętrznej, bez przyjęć i obsługi interesantów314.86 KB   AKTUALIZACJA X Od 25 maja br. Urząd Miasta Milanówka jest bardziej dostępny dla interesantów. Zgodnie z zaleceniami Rady Ministrów przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa Mieszkańców, zachowując przy tym niezbędny reżim sanitarny.