Herb Rada Miasta Milanówka

Raport o stanie gminy przedstawia m.in. działania podejmowane w ubiegłym roku, stan realizacji programów i strategii oraz realizacji budżetu obywatelskiego. Debata nad tym dokumentem odbędzie się podczas LXV Sesji Rady Miasta Milanówka w dniu 27 czerwca 2022 r. o godz. 14.00. Szczegółowy program XLV Sesji zostanie opublikowany w późniejszym terminie.

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym w debacie mogą wziąć udział mieszkańcy. Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miasta Milanówka, poparte podpisami co najmniej 20 osób (mieszkańców miasta Milanówka). Zgłoszenia będą przyjmowane w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka budynek A przy ul. Kościuszki 45 do dnia 24 czerwca 2022 r. do godz. 15.00.

Zgłoszenia w formie elektronicznej przesłane na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wymagają potwierdzenia spełnienia warunków zgłoszenia w wersji papierowej  na dzień poprzedzający Sesję.

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady, a liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba, że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Porządek obrad LXV Sesji Rady Miasta Milanówka przewiduje też m.in. głosowanie w sprawie wotum zaufania, zatwierdzenie sprawozdań finansowych wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Milanówka oraz udzielenia absolutorium dla Burmistrza za rok 2021.


docxFormularz zgłoszeniowy29.24 KB

pdfRaport o stanie gminy Milanówek za 2021 r. 12.81 MB

Udostępnij na: