Urząd Miasta Milanówka poszukuje kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
- Kierownik Referatu Technicznej Obsługi Miasta
- Termin składania ofert: 28.01.2022 r., godz. 15.00.
- Szczegóły o naborze
- od Podinspektora do Głównego specjalisty w Referacie Gospodarki Nieruchomościami
- Termin składania ofert: 25.01.2022 r., godz. 16.00.
- Szczegóły o naborze
- Podinspektor w Referacie Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych
- Termin składania ofert: 24.01.2022 r., godz.18.00.
- Szczegóły o naborze
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05–822 Milanówek.
Ze względu na przeciwdziałanie i zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 dopuszczalne jest przesłanie skanów dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oryginały dokumentów aplikacyjnych zostaną zweryfikowane przez komisję w trakcie rekrutacji.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanych terminów. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonych terminiach nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynkach A i C Urzędu Miasta.