Przewodniczący Komisji Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Miasta Milanówka, uprzejmie zaprasza na posiedzenie ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 1 czerwca 2023 r. (czwartek) o godz. 17:00, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Opinia Komisji dotycząca projektu uchwał w sprawie:
- przekazania projektu zmiany Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Milanówek Dyrektorowi Regionalnemu Zarządu Gospodarki Wodnej
w Warszawie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie celem zaopiniowania; - wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiących działki ewidencyjne nr 67/5, 67/8, 50/5 z obrębu 06-07 oraz działkę ewidencyjną nr 39/5
z obrębu 06-10, położonych w Milanówku w obrębie ulic Królewskiej, Polnej i Rososzańskiej.
- przekazania projektu zmiany Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Milanówek Dyrektorowi Regionalnemu Zarządu Gospodarki Wodnej
- Sprawy różne.
Przewodniczący Komisji Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Jaromir Chojecki
Data rozpoczęcia:
01-06-2023
Godzina rozpoczęcia:
18:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl