Na podstawie § 4 ust. 5 załącznika nr 1 do Statutu Młodzieżowej Rady Miasta Milanówka, stanowiącego załącznik do uchwały nr 388/XLV/21 Rady Miasta Milanówka z dnia 28 czerwca 2021 roku w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miasta Milanówka (Dz.Urz.Woj.Maz. poz. 5968 z późn. zm.)1 Burmistrz Miasta Milanówka niniejszym zaprasza organizacje młodzieżowezainteresowane udziałem w wyborach do Młodzieżowej Rady Miasta Milanówka do składania deklaracji uczestnictwa.

Deklaracje pisemne, podpisane przez statutowo upoważnione do reprezentowania osoby, należy składać w terminie do dnia 26 sierpnia 2022 roku w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka (budynek A, I piętro) przy ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek. Można również przesyłać je pocztą na wskazany powyżej adres - wówczas decyduje data stempla pocztowego. Do deklaracji uczestnictwa należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię statutu organizacji, z której wynika, że celem (bądź jednym z celów) działania organizacji jest działalność na rzecz dzieci i młodzieży.

Burmistrz Miasta Milanówka nie określa wymogów formalnych dotyczących deklaracji uczestnictwa w wyborach do Młodzieżowej Rady Miasta Milanówka, poza tym, by z treści deklaracji wynikało, że organizacja wyraża wolę uczestniczenia w tych wyborach.

Burmistrz Miasta Milanówka

/-/ Piotr Remiszewski


1 Zmieniona uchwałą nr 494/LVI/22 Rady Miasta Milanówka z dnia 24 lutego 2022 roku

2 Przez organizację młodzieżową wskazana powyżej uchwała rozumie „każdą organizację pozarządową działającą na terenie Miasta Milanówka, która w swoich celach statutowych ma działalność na rzecz dzieci i młodzieży”.


Zobacz również:

Udostępnij na: