Informuję o zwołaniu posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, prosi o wzięcie udziału w posiedzeniu ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 15 maja 2019 r. (środa) o godz. 18:00 w budynku “B” Urzędu Miasta przy ulicy Kościuszki 45.
Proponowany porządek obrad:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie petycji z dnia 14 grudnia 2018 r. (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 18.12.2018 zarejestrowanej pod numerem 11307.2018) w sprawie wydania specjalnych kart dla właścicieli kamieniczek oraz osób prowadzących działalność gospodarczą w centrum miasta przy ulicy Warszawskiej.
- Sprawy różne.
Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Piotr Napłoszek
Data rozpoczęcia:
15-05-2019
Godzina rozpoczęcia:
18:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl