Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu XII Sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 28 listopada 2019 r. (czwartek) o godz. 14:30 w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie XII Sesji Rady Miasta Milanówka.
- Przyjęcie wniosków do porządku obrad Sesji.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z prac między sesjami.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z wykonania uchwał Rady Miasta Milanówka.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 2019-2026;
- zmian budżetu miast na 2019 rok;
- sprostowania omyłki w Uchwale Nr 124/XI/19 Rady Miasta Milanówka z dnia 17 października 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2020 rok;
- określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2020 rok;
- zmiany stawek dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego;
- zaciągnięcia zobowiązania leasingowego na zakup pojazdów do obsługi komunikacji miejskiej;
- wyrażenia zgody na oddanie w najem na czas nieokreślony części nieruchomości stanowiącej działkę ew. nr 102 z obrębu 06-16, zlokalizowanej przy ul. Jasnej w Milanówku oraz
na odstąpienie od trybu przetargowego; - zmiany Uchwały Nr 16/II/18 Rady Miasta Milanówka z dnia 28 listopada 2018 roku w sprawie wyrażenia zgody na zastosowanie bonifikat w przypadku wniesienia opłaty jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, określenia stawek procentowych oraz zasad ich ustalania;
- wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 2/15, 2/25 i 2/26 z obrębu 06-10 przy ul. Rososzańskiej w Milanówku;
- zmiany Uchwały Nr 90/XIV/99 Rady Miasta Milanówka z dnia 30 sierpnia 1999 r. w sprawie zbycia lokali mieszkalnych w budynku położonym w Milanówku przy ulicy Piłsudskiego 33, będących własnością Gminy Miasto Milanówek oraz zasad płatności za te lokale;
- zmiany Uchwały Nr 113/XVII/99 Rady Miasta Milanówka z dnia 26 października 1999 r. w sprawie zbycia lokali mieszkalnych w budynkach położonych w Milanówku przy ulicach Wysockiego Nr 4, 4a i 10 i Dembowskiej Nr 1 na tzw. osiedlu „Berliny” będących własnością Gminy Miasto Milanówek oraz zasad płatności za te lokale;
- zmiany Uchwały Nr 172/XXV/00 Rady Miasta Milanówka z dnia 23 maja 2000 r. w sprawie zbycia lokali mieszkalnych w budynkach położonych w Milanówku przy ulicy Inżynierskiej 13/15 na tzw. osiedlu „Inżynierska” będących własnością Gminy Miasto Milanówek oraz zasad płatności za te lokale;
- zmiany Uchwały Nr 84/X/03 Rady Miasta Milanówka z dnia 28 października 2003 r. w sprawie zbycia lokali mieszkalnych w budynku położonym w Milanówku przy ul. Okólnej 3, będących własnością Gminy Miasto Milanówek oraz zasad płatności za te lokale;
- wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę, na okres 5 lat części nieruchomości o pow. 20 m2, stanowiącej Targowisko Miejskie w Milanówku oraz odstąpienie od trybu przetargowego;
- wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę, na okres 5 lat części nieruchomości o pow. 25 m2, stanowiącej Targowisko Miejskie w Milanówku oraz odstąpienie od trybu przetargowego;
- wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę, na okres 5 lat części nieruchomości o pow. 12 m2, stanowiącej Targowisko Miejskie w Milanówku oraz odstąpienie od trybu przetargowego;
- zmiany statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku;
- zmiany Regulaminu Targowiska Miejskiego w Milanówku;
- programu współpracy Miasta Milanówka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami,
o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2020; - utworzenia Publicznego Żłobka w Milanówku i nadania mu Statutu;
- nadania nazwy drodze wewnętrznej w gminie Milanówek;
- ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych mieszkańców Miasta Milanówka;
- uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w mieście Milanówek na 2020 r.;
- ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży tych napojów na terenie Miasta Milanówka.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji.
- Interpelacje i zapytania.
- Sprawy różne.
- Zakończenie XII Sesji Rady Miasta Milanówka.
Przewodnicząca Rady Miasta Milanówka
Janina Moława
Zobacz również:
Data rozpoczęcia:
28-11-2019
Godzina rozpoczęcia:
14:30
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl