Informuję o zwołaniu posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka, które odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2017 r. (środa) o godz. 15.00, w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad:
1. Przyjęcie porządku obrad;
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji;
3. Opinia Komisji dotycząca projektów uchwał w sprawie:
a) nadania nazwy ronda u zbiegu ulic Kazimierzowskiej, Brwinowskiej i Średniej w Milanówku;
b) uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Milanówek
4. Rozpatrzenie wniosku Komisji Kultury.
5. Informacje na temat przygotowań i organizacji „Święta Miasta Milanówka”.
6. Sprawy różne.
Przewodniczący Komisji Kultury
Włodzimierz Starościak
Data rozpoczęcia:
30-08-2017
Godzina rozpoczęcia:
15:00
Miejsce:
Budynek "B" Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl