Uprzejmie informujemy, iż w dniu 7 marca (czwartek) w godzinach 11:30 - 14:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
Aktualności
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 6 marca (środa) w godzinach 11:30 - 14:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
Wybór najkorzystniejszej oferty260.74 KB
Pliki do pobrania:
Zapytanie ofertowe - modyfikacja158.77 KB
- Odpowiedź na pytanie 2 do zapytania ofertowego60.36 KB
- Załącznik nr 1 do Zapytania - modyfikacja 2227.71 KB
- Załącznik do oferty - Szczegółowy wykaz ilościowo-jakościowy sprzętu elektronicznego - modyfikacja 2187.14 KB
Formularz Oferty (PDF)199.06 KB
_____________________________________________________
po pierwszym pytaniu:
Zapytanie ofertowe - modyfikacja158.77 KB
- Odpowiedź na pytanie do zapytania ofertowego81.35 KB
- Załącznik nr 1 do Zapytania - modyfikacja227.64 KB
- Załącznik do oferty - Szczegółowy wykaz ilościowo-jakościowy sprzętu elektronicznego - modyfikacja189.15 KB
Formularz Oferty (PDF)199.06 KB
_____________________________________________________
przed Zapytaniem do oferty:
Formularz Oferty (PDF)199.06 KB
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 22 kwietnia 2024 roku.
Termin, miejsce i sposób składania ofert: do dnia 14 marca 2024 roku podpisaną ofertę (elektronicznie albo skan podpisanej oferty) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że aktualnie trwają nabowy na stanowisko Inspektora w Referacie Budżetowo-Księgowym.
Czytaj więcej...Trwają nabory na stanowisko Inspektor w Referacie Budżetowo-Księgowym
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 4 marca (poniedziałek) w godzinach 08:00 - 15:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 01.03. (piątek) w godzinach 10:00 - 14:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
Jak co roku zachęcamy mieszkańców do korzystania z darmowego programu do rozliczeń PIT, który zamieszczony został na naszej stronie internetowej.
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 1 - Specyfikacja techniczna - Szczegółowy wykaz ilościowo-jakościowy mebli i wyposażenia461.88 KB
- Załącznik nr 2 - Wzór umowy170.09 KB
Formularz oferty (PDF)218.42 KB
Informacja o wynikach zapytania ofertowego262.69 KB
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 kwietnia 2024 roku.
Termin, miejsce i sposób składania ofert: do dnia 5 marca 2024 roku podpisaną ofertę (elektronicznie albo skan podpisanej oferty) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Centrum Usług Społecznych w Milanówku w ramach realizacji działań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w mieście Milanówek na lata 2022-2025, zaprasza Mieszkańców wychowujących dzieci do udziału w zajęciach on-line „PorozmawiajMY o rodzicielstwie”!
Czytaj więcej...„PorozmawiajMY o rodzicielstwie” - bezpłatne zajęcia on-line