Postanowienie Komisarza Wyborczego w Warszawie II z dnia 13 listopada 2018 r. na podstawie art. 20 ust. 2 i art. 29a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.):
Komisarz Wyborczy w Warszawie II postanawia:
- Zwołuje się pierwszą sesję nowo wybranej Rady Miasta Milanówka na kadencję 2018 -2023 w celu złożenia ślubowania przez radnych oraz przez nowo wybranego Burmistrza Miasta Milanówka.
- Sesja odbędzie się w dniu 20 listopada 2018 r., o godz. 18.00 w Miejskiej Hali Sportowej nr 1, ul. Żabie Oczko 1.
- Ustala się porządek obrad pierwszej sesji zgodnie z załącznikiem do niniejszego
- Zobowiązuje się organ wykonawczy do zawiadomienia nowo wybranych radnych i nowo wybranego burmistrza o terminie i miejscu sesji.
- Postanowienie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji przez radnego seniora i stwierdzenie prawomocności obrad;
- Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych;
- Złożenie ślubowania przez nowo wybranego burmistrza;
- Wybór komisji skrutacyjnej;
- Wybór Przewodniczącego Rady;
- Ustalenie liczby i wybór Wiceprzewodniczących Rady;
- Sprawy różne;
- Zakończenie obrad.
Data rozpoczęcia:
20-11-2018
Godzina rozpoczęcia:
18:00
Miejsce:
Hala Sportowa Szkoły Podstawowej nr 3, ul. Żabie Oczko 1
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl