Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, prosi o wzięcie udziału w posiedzeniu ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 16 stycznia 2024 r. (wtorek) o godz. 17:00, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji:
- a) wniosek Stowarzyszenia Na Rzecz Miast-Ogrodów z dnia 15.12.2023 r. (zarejestrowany pod numerem 12881.2023) w sprawie zablokowania wjazdu na teren zielony Turczynka poprzez przywrócenie szlabanu;
- b) skarga Stowarzyszenia Na Rzecz Miast-Ogrodów z dnia 11.12.2023 r. (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 13.12.2023 r. zarejestrowana pod numerem 12763.2023) dot. braku prac zabezpieczających wille Turczynek;
- c) skarga Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 3.11.2023 r. na działania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Milanówka podczas kontroli w Referacie Promocji Miasta.
Przewodnicząca Komisji Skarg,
Wniosków i Petycji
Renata Pawłowska
Data rozpoczęcia:
16-01-2024
Godzina rozpoczęcia:
17:00
Miejsce:
Budynek "B" Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45.
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl