Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, prosi o wzięcie udziału w posiedzeniu ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 14 listopada 2023 r. (wtorek) o godz. 16:00, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji:a) wniosek mieszkańców z dnia 23.10.2023 r. (zarejestrowany pod numerem 11048.2023)
w sprawie zmiany organizacji ruchu na ul. Grudowskiej, Zawąskiej i Długiej;b) skarga Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego z dnia 20.10.2023 r. (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 23.10.2023 r. zarejestrowana pod numerem 11070.2023) na bezczynność w realizacji zadania własnego Gminy Milanówek w spr. przedstawienia analizy zagrożeń dot. bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, sportu etc. w odniesieniu do niewyznaczonych obszarów wodnych;c) skarga Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 3.11.2023 r. na działania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Milanówka podczas kontroli w Referacie Promocji Miasta. - Pismo Wojewody Mazowieckiego dot. podjęcia uchwały/stanowiska w sprawie reparacji, odszkodowań i zadośćuczynienia z tytułu strat, jakie Polska poniosła z powodu napaści Niemiec oraz późniejszej okupacji.
Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Renata Pawłowska
Data rozpoczęcia:
14-11-2023
Godzina rozpoczęcia:
16:00
Miejsce:
Budynek "B" Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45.
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl