Herb Miasta MilanówkaPodczas IX Sesji Rady Miasta Milanówka w poniedziałek 24 czerwca 2019 r. o godz. 13:00 zostanie przeprowadzona debata podsumowująca ubiegły rok.

Raport o stanie gminy przedstawia m.in. działania podejmowane w ubiegłym roku, stan realizacji programów i strategii oraz realizacji budżetu obywatelskiego. Debata nad tym dokumentem odbędzie się podczas sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się 24 czerwca 2019 r. o godz. 13:00 w budynku B Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45. Zgodnie z nowelizacją ustawy o samorządzie gminnym w debacie mogą wziąć udział mieszkańcy. Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącej Rady Miasta, poparte podpisami co najmniej 20 osób (mieszkańców miasta Milanówka). Zgłoszenia będą przyjmowane w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka budynek A przy ul. Kościuszki 45, a w przypadku gdy Urząd będzie nieczynny (od 20.06.2019 r. do 23.06.2019 r.) w formie elektronicznej przesłane na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 23 czerwca 2019 r. do godziny 24:00, a potwierdzenie spełnienia warunków zgłoszenia powinno zostać dokonane w wersji papierowej  do dnia 24 czerwca do godziny 11:00. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady, a liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba, że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Proponowany porządek obrad IX sesji Rady Miasta Milanówka przewiduje też m.in. sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka, głosowanie w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza, zatwierdzenia sprawozdań oraz udzielenia absolutorium za rok 2018.

Zobacz również:

Udostępnij na: