Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu XV Sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 20 grudnia 2019 r. (piątek) o godz. 15:00 w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie XV Sesji Rady Miasta Milanówka
- Przyjęcie wniosków do porządku obrad Sesji
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata 2020-2029
- Budżetu miasta Milanówka na 2020 rok.
- Przyjęcie projektu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami,
- przedstawienie opinii stałych Komisji Rady,
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie budżetu,
- przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii Komisji Rady,
- dyskusja nad proponowanymi poprawkami i ich przegłosowanie,
- głosowanie budżetu miasta Milanówka na 2020 r.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji.
- Zakończenie XV Sesji Rady Miasta Milanówka.
Wiceprzewodniczący Rady Miasta Milanówka
Witold Mossakowski
Zobacz więcej:
Data rozpoczęcia:
20-12-2019
Godzina rozpoczęcia:
15:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl